ТЕНЕТА Вт, 16.07.2019, 14:07
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Реклама

Наше опитування
Червоний прапор - це:
Всього відповідей: 55

Форма входу

Реклама

Партнери сайту

Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2010 » Серпень » 17 » "Українські" телеканали втратили совість?
14:57
"Українські" телеканали втратили совість?
брехняЗгідно з результатами незалежного моніторингу дотримання стандартів утеленовинах в липні телеканали демонстрували позитив про владу і негатив про будь-яку опозицію.

Рекорд замовчувань невигідних владі подій центральні телеканали поставили у липні з висвітлення візиту Московського патріарха Кирила й підвищення ціни на газ для населення, вважають автори «Моніторингу дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян». Це проект громадської організації Інтерньюз, сайту «Телекритика» та Інституту масової інформації.

За їхніми даними, теленовини «істотно замовчували позицію Київського патріархату» та «критично необхідні експертні оцінки» й передвиборчі обіцянки влади не підвищувати комунальні тарифи. Не висвітлювали теленовини більшості каналів і «численні протести різних груп населення проти дій влади», а також «будь-які факти, пов'язані з тиском влади на свободу слова». Це найбільше стурбувало авторів моніторингу, оскільки «без свободи слова суспільство стає дезінформованим».

Як і раніше, в липні канали багато розповідали про численні наради, прес-конференції й окремі висловлювання президента, представників його адміністрації, урядовців і представників парламентської коаліції. А думка опозиції подавалася «рідко і не всіма каналами».

Натомість, більшість з них і далі рекламували бізнес медіа-власників. Ці тенденції, за словами наукового директора Інституту масової інформації Вікторії Сюмар, не лише зберігаються донині, а й поширилися на регіональні друковані та електронні ЗМІ.

«З наближенням регіональних виборів, особливо, наш моніторинг свідчить про активізацію партії Сергія Тігіпка щодо замовних матеріалів», - пояснила Сюмар.

Винятком із загального правила, як свідчить спостереження, став лише 5-й канал. СТБ та Новий канал про суспільно важливі теми згадували епізодично. Тоді, як ICTV, «Інтер» і Перший Національний «надзвичайно часто висвітлювали події, пов'язані з діями влади, дуже схожими сюжетами, з однаковими порушеннями стандартів, що може свідчити про координованість дій каналів на замовлення представників владних інститутів».

Тиждень

Категорія: Політика | Переглядів: 330 | Додав: premium78 | Теги: прислужництво владі, вони брешуть, українські канали, тиждень | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Політика [179]
Новини політики
Економіка [58]
Новини економіки
Культура [18]
Новини культурного життя
Корупція [18]
Факти корупції
Кримінал [63]
Кримінальні хроніки
Форекс [16]
Торгівля на валютному ринку Forex
Спорт [13]
Новини спорту
Книги [9]
Презентації книг
Надзвичайні події [38]
Надзвичайні події в Україні і світі
Протести [24]
Акції протесту проти свавілля органів влади
Майдан [8]
Масові виступи громадян з метою повалення кримінального режиму
Репресії [19]
Репресії окупаційної хунти проти українців
Соціологія [5]
Результати соціологічних опитувань
Вибори 2012 [2]

Реклама

Архів записів

Календар
«  Серпень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

Сподобався сайт?

Copyright MyCorp © 2019Конструктор сайтів - uCoz